miercuri, 17 iulie 2013

JAFUL PROȘTILOR COMPARABIL CU RESPECTUL ROMÂNILOR CONTEMPORANI PENTRU CULTURĂ

Carnavalul papițoilor veseli din debutul secolului XXI aduce în vitrinele României respectul Noului Om (NEW MANN) pentru cultură. Astfel, ”incidentul” legat de furtul și arderea celor șapte pânze din expoziția de artă deschisă la Rotterdam, în octombrie 2012 - relevă funcția educativă și responsabilitatea statului român modern față de cetățenii săi. După cum pentru faptele minorilor răspund părinții sau tutorii, la fel, este firesc să răspundă statul pentru faptele cetățenilor săi. Așa arată oamenii educați și crescuți în România contemporană:
                                      RADU DOGARU.
Dacă se enervează unul dintre regizorii contemporani, acest individ o să devină personaj ecranizat
NU E AȘA CĂ PUTEM ÎNTÂLNI O ASTFEL DE FIGURĂ
ÎN ORICE COMPARTIMENT SOCIAL AL ZILELOR NOASTRE?
PERSONAJUL DIN FOTOGRAFIE POATE FI
UN PAZNIC DE BANCĂ, UN TAXIMETRIST,
UN AGENT DE LA MORAVURI,
UN TÂNĂR DIN NOUA GENERAȚIE POLITICĂ...
DAR ESTE UN HOȚ MANELIST.
ACEST TIPAR DE MOACA ESTE UNIVERSAL
ÎN ROMÂNIA ZILELOR NOASTRE -
MOACĂ DE CREIER SPĂLAT CU DETERGENȚII
TUPEULUI ȘI OBRĂZNICIEI  
                                          OLGA DOGARU.
                     TIPOLOGIA FEMEII APARȚINÂND SATELOR ȘI ORAȘELOR 
                                                         ROMÂNIEI CONTEMPORANE.                         
             AȘA ARATĂ FIZIONOMIA TIPAR PENTRU CE ÎNSEAMNĂ ADAPTAREA LA 
                                                                      NOILE REALITĂȚI. 

                                                        PIROMANA FELIX
ACEASTĂ FEMEIE A ARS CU MÂINILE EI ȘAPTE PÂNZE SEMNATE DE 
              PICASSO, MATISSE, GAUGUIN, MEIJER DE HAAN, MONET ȘI LUCIAN  FREUD.
SE ÎNTÂLNEȘTE PESTE TOT ÎN GEOGRAFIA PATRIEI: IAȘI, PORTUL CONSTANȚA, TULCEA TRIAJ, CLUJ-NAPOCA PRIMĂRIE, ORADEA PISCINĂ, SIBIU MEZELĂRIE,
BRAȘOV POIANĂ, TIMIȘOARA CANAL, BUCUREȘTI MINISTERE, BUCUREȘTI                                           PARLAMENT, BUCUREȘTI TVR, BUCUREȘTI PCR...
DE ASEMENEA POATE FI ÎNTÂLNITĂ NU DOAR CA SPECIE DE CIOROGÂRLA CI ȘI PE APELE JIULUI, LA CENTRUL CULTURAL BRÂNCUȘI, ÎN SATELE VÂLCENE, PE LA COOPERATIVE, DAR ȘI PE VALEA CRIȘURILOR ȘI ÎN ZONELE DELUROASE ALE                                                                PODIȘURILOR NOASTRE.  
                                       
                                      EUGEN DARIE
MOACA TIMPURILOR NOI. SE REMARCĂ OCHII ÎMBIBAȚI DE MANELISM,
Judecător: ”Ați fost vreodată la muzeul din Rotterdam?/ Darie: ”Da”/ J: ”De câte ori?”/ Darie: ”De două ori”/ J: ”Doar la acest muzeu?”/ Darie: ”Nu, la două muzee”/ J: ”Și ce ați căutat acolo?”/ Darie: ”Eram în vizită”/ J: ”De câte ori ați fost?”/ Darie: ”De două ori la fiecare dintre muzee”/ J: ”Să înțeleg că sunteți un mare iubitor de artă?”/ Darie: ”Nu”/ J: ”Și atunci de ce ați fost de două ori la muzee?”/ Darie: ”Am fost să le vizitez pentru că așa se face. .“ J: ”Și de ce ați revenit, nu v-a ajuns?”/ Darie: ”A doua oară, am vrut să-i fac o surpriză iubitei mele”/ J: ”Ce surpiză?”/ Darie: ”Să o duc să viziteze și ea muzeul” 
Judcător: ”Și ce ați înțeles după ce aîi fost de două ori la muzee?”/ Darie: (după câteva momente de ezitare) ”NIMIC”.
                                        PETRE CONDRAT.
                                         ACESTA! -  ”AȘEA!”

MARIANA DRAGU.
  ”EVALUATOAREA”
”DUPE UȘE”
MIHAI ALEXANDRU BIȚU
MOACĂ DE DOCTORAND DE ROMÂNIA
Sava Ştefania (Ivan Andreea Nicoleta):
.
"….Bitu Mihai Alexandru pe timpul nopţii părăsea locuinţa din Rotterdam doar cât eu întreţineam relaţii sexuale cu clienţii revenind imediat la terminare….."