luni, 6 iunie 2011

Premiile „Elvira Godeanu” ediţia 2011 - Premiul „Elvira Godeanu” pentru critică teatrală: HORIA MUNTENUŞ,

Obiectiv nr. 515 - 26 Mai - 1 Iunie 2011

Premiile „Elvira Godeanu” ediţia 2011

- Premiul naţional „Elvira Godeanu” pentru întreaga carieră: GEORGE MIHĂIŢĂ, directorul Teatrului de Comedie Bucureşti;
- Premiul „Elvira Godeanu” pentru critică teatrală: HORIA MUNTENUŞ, Cluj-Napoca;
- Premiul „Elvira Godeanu” pentru regie: ACHILLE ROSELETTI, Italia;
- Premiul „Elvira Godeanu” pentru rol principal masculin, ex equo: COSMIN BREHUŢĂ („Eu şi iubita mea”) şi CRISTI NAUM („Bigamul” şi „Porunca a 7-a”);
- Premiul „Elvira Godeanu” pentru rol principal feminin, ex equo: MĂDĂLINA CIOBĂNUC („Eu şi iubita mea”), RODICA NEGRESCU („Titanic vals”) şi IRINA NAUM („Bigamul” şi „Porunca a 7-a”);
- Premiul „Elvira Godeanu” pentru rol secundar masculin, ex equo: VALERIU BÂZU („Eu şi iubita mea” şi „Porunca a 7-a”) şi DAN CALOTĂ („Porunca a 7-a”);
- Premiul „Elvira Godeanu” pentru rol secundar feminin, ex equo: SIMONA URS („Eu şi iubita mea”) şi LUMINIŢA ŞOROP („Titanic vals”);
- Premiul special pentru figuraţie: CRISTI BĂLŢĂŢEANU, VALI VASIA, GABRIEL POPESCU, ADRIAN BĂLAN, OVIDIU IONESCU;
- Premiul special pentru actori-copii: OCTAVIAN PARASCHIV OPREA („Dl. Goe”) şi ADI POPESCU („Tren de plăcere”);
- Premiul „Elvira Godeanu” pentru mecenat: Societatea de Asigurări „Astra”.